i'm just a teenage dirtbag baby

tänk om jag hade agerat annorlunda, sagt andra saker och reagerat på ett annat sätt allmänt
jag kan inte göra något åt det nu och tanken kan inte ungå att fara igenom mina tankar varje dag
hur hade det varit idag ?
hur hade jag mått, hur hade jag varit som person?
jag har ingen aning men jag vill inte gärna tänka att det var på grund av mina dumma handlingar allt är som det är
fast det är det
jag vill inte heller tänka att det är på grund av hur jag reagerade det är som det är
men det kanske det är också
vem vet ?, inte jag iallafall
jag vet varken ut eller in längre
jag vet inte vad som har hänt med mig eller mina vänner
jag vet inte vad det har blivit av mig
det enda jag vet är att jag vill att allt ska vara som förr och att jag ska vara samma hanna som jag var
att mina kompisar skulle vara samma som dom var för ett år sen
att tiden skulle kunna spolas tillbaka, bara ett tag. Men det går inte
det kommer aldrig bli som förr och det finns inget som jag kan göra åt saken nu
men hade det funnits det hade jag gått genom eld och vatten
jag hade gjort allt
jag har redan offrat mycket som det är nu men jag hade offrat guld och gröna skogar för att få tillbaka tiden

just come back, i miss it, i miss you

Kommentarer
Postat av: linnea

<3

2009-05-26 @ 14:32:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0