inte okej

Ganska enkelt, sätt igång en spelningslista på blandning, byt till nästa låt efter varje besvarad fråga.

1. Hur mår du idag?
low


2. Kommer du komma långt i livet?

cobrastyle

 

3. Hur ser dina vänner dig?
a milli


4. Kommer du gifta dig?
promise me


5. Vad är ditt livs themesong?
segertåget


6. Vad är ditt livs historia?
paper planes


7. Hur är skolan för dig?
a teenager in love


8. Hur kan du komma framåt i livet?
ey yo


9. Hur kommer imorgon vara?
i kissed a girl , HAHAH WHAT


10. Vad är det bästa med dina vänner?
kids


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
då går jag ner i min källare :$


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
call on me


13. Hur är det med ditt liv?
god damn it , HAHAHHAHAHAHHHHAHHAHAHAAHAHHA 


14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
hon gör allt för att göra mig lycklig


15. Hur ser världen på dig?
womanizer


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
jobb


17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
alla som inte dansar


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
lovegame


19. Har du en djup & mörk hemlighet?
mayhem


20. Vad brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
surrender


21. Hur kan du göra dig själv glad?
svennebanan hahahahah


22. Kommer du någonsin ha barn?
boys boys boys


23. Vad är några tips till dig?
inatt är jag din


24. Hur kommer du att bli igenkänd?
little lies


25. Vad är din danssång?
crack a bottle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0