(L)

caisa : beskriv hur mycket du älskar mig

jag : eh va ?

caisa : men gör bara det!

jag : jag älskar dig lika mke som jag älskar chips, fast jag älskar dig mer än det, typ chips och cola, med dip också=] jaa, så mycket älskar jag dig nog. förmodligen mer än alla andra :D

caisa: aaw

jag : får jag inget tillbaka...

caisa : hihi jag vet inte vad jag ska säga men du är nog bänken jag sover på, alkoholen jag lever för och cancerröken som når mina lungor. Du är lika bra som allt en alkoholist behöver!



hihi äkta vänskap!

Kommentarer
Postat av: parpapappa

tihi, fjortizzz

2009-05-19 @ 21:20:09
Postat av: snyggggggggggggggggrabbb

"inte det som var meningen heller, nejnej"

att dagens ungdomar inte kan fatta ironin, helt jävla tragiskt

2009-05-19 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0