I was a creature before I could stand I will remember before I forget




HELO!
ligger i min säng (ovanlig mening) och softar, vaknade inatt av att jag hade så jävla ont i magen att jag inte visste vad jag skulle göra, bara låg och skrek osv.. tror att min magkatarr har kommit tillbaka, fyfan! så det blev ingen skola för mig idag eftersom att jag fortfarande hade ont på morgonen, har nästan inte sovit något heller..

helt sjukt hur slö jag blir av att bara ligga hemma och inte göra någonting! Hoppas att jag inte har ont imorgon så jag kan ta mig till skolan och göra lite fek, matte osv..
på tal om matte måste jag typ börja jobba med lite matte nu...;F

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0