love these

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.
___________________________________

Hur mår du idag?
touch it

Kommer du komma långt i livet?
as the world turns

Hur ser dina vänner dig?
sol på våran sida

Hur kan du komma framåt i livet?
get mama a house

Hur kommer imorgon vara?
basketball

Vad är det bästa med dina vänner?
scatmans world

Vad finns i lager för nästa vecka?
when it falls apart

Vilken sång beskriver dig bäst?
forgive me

Hur är det med ditt liv?
before i forget

Vilken låt ska spelas på din begravning?
world so cold

Hur ser världen på dig?
clumsy HAHAHAH

Kommer du att ha ett lyckligt liv?
blame it

Vad tycker dina vänner om dig?
welcome to hollywood

Har du en djup och mörk hemlighet?
live it

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
ass like that HAHAHAHAHAHAHAH OMG

Hur kan jag göra mig själv glad?
she hates me

Kommer jag nånsin ha barn?
beautiful

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
crazy pipe

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
the thief

Vad är några tips till mig?
chasing pavements

Hur kommer jag att bli igenkänd?
bleed it out

Vad är min danssång?
i love collage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0