palalla



DIG SJÄLV
Fullständigt namn: Rut Hanna Valentina Jäder HOO
Hårfärg: svart
Humör: skiftar från minut till minut=D
Beskriv dig själv med tre ord:

KILLAR

(HÄR STOD DE TYP EN MASSA OM UTSEENDE SOM JAG INTE ORKAR SVARA PÅ)

MAT
Favoritmaten är: tacos kanske:$
Äter inte: lax
Godis eller Chips: chips
Dricker helst till maten: mjölk eller multi
Efter maten: ?
Fetma: hello

FEST

Dricker helst: öl
Festar helst på: tvådagars(Y) skoja.. vet inte
Kläder:  olika!
Cigg eller snus: cigg!
Efter fest: är jag slut
Festar helst med: nytt folk och mina vänner
Musik: bra musik:$?
Senaste festens händelse: va

HEMMA
Klädsel: nästan alltid mjukiskläder!
Sysselsättning: datorn
Bor: ALHEEM
Mamma & pappa bor: tillsammans
Bor med: mamma pappa  och lillebror

VEM

Är din bästa vän: har många
Var din största kärlek:
Ringde du senast: lovjo:$
Ringde dig senast: LILLEPENI:$(cissi)
Vad stod det på ditt senaste sms: "jag vet att du inte skojas :("
Vill du helst träffa just nu:
Festade du senast med: kommer inte ihåg:o eller jo.. nä.. JO alla från jokkmokk:)
Kysste dig senast:
Sov du med senast:

VAD

Var det roligaste på nyår:
Gjorde du igår: vakna - skola - hem - sofiak - cissi - hem - sova
Kan du som ingen annan kan: prata i sinne HAH skoja:$ nae
Lyssnar du på just nu: Ingenting atm för spotify hatar mig
Ska du göra idag:  ringa sofia k om ett tag!
Borde du göra: plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0