remind me that we'll allways have eachother




helU
sitter på skolan, ensam.. alla andra jävlar sitter och tränger sig i matsalen och jag hade ingen större lust till de.. snart är de idrott och jag orkar verkligen inte pallra mig till campus eftersom att jag inte har några kläder för att vara med.. bra planera-.- försovde mig idag också.. varför håller jag på att falla tillbaka till gamla vanor för. måste skärpa mig men det är inte så lätt när jag tappade motivationen för länge sen=D

väntar på att moa ska komma också, hon borde vara här när som helst känner ja*
g*,k,kjlölkyuifhgcfiuölö
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääbn                                               loöpÄ_**
/ robin!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Okeej Nice nice :) tycker jag också :)

2009-11-17 @ 11:40:43
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0