And I know it's easy to say but it's harder to feel this way and I miss you more than I should than I thought I could I can't get my mind off of you






dagen och gårdagen, resten av veckan och även nästa vecka har spenderats/kommer spenderas på cubus, hur mysigt som helst tycker jag.var dock himla trött när jag kom hem idag, snackade med två pajkar i telefon igår till klockan halv tre(?) och började 10, slutade 6. sen när jag hade ätit och just och pass satt mig vid datorn kom lisa å david och hämtade upp mig, vi drog ut med bilen och softade i den, spelade basket och lite sånna grejer, marcus joinade oss också. riktigt nais! alltså, kvällen, inte just det att marcus joinade HEHE nämen ni, nu ska jag vänta på att min lövångerspojke ska ringa ( blir inte förvånad om han inte gör det ) sen blir de SÄNGEN!
PZ

sötaste :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0