I'm just gonna take a minute


gårkvällen var fin, ett tag iallafall =D
allltid lika kul att träffa nytt folk, hittade även en "storasyster" som alla tyckte att jag var megalik, funkade fan! nu sitter jag bara här och taggar kvällen, haha, myskväll @ my place med sofia och cissi♥ vi ska laga mat och allt sånt shit. tror att det kommer bli toppen ;) men som vanligt ser mitt rum ut som ett bombnedslag så jag måste ta mig i kragen och städa..

typ ganska... NU
sen ska jag ta en jävla alvedon också för huvudvärken ligger i fortfarande.. helvete altså=D
aja TAKE CARE,

peace

Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag har inte kört på nån än så länge :D :D !

2009-10-25 @ 01:31:49
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0