PLUS OCH MINUS

PLUS

- Fjortisbloggare

ja, tro det eller ej, men jag finner det så otroligt roligt att se alla deras videobloggar. väldigt roande. faktumet att de tror att alla vill vara som dom gör det hela himla mycket roligare. men jag menar vem vill inte ha sönderblonderat hår, vara brun i ansiktet av foundation och inte kunna öppna ögonen för att man har så mycket mascara, bli skrattad åt och allt, drömlivet ju!





- Mysteriet på greveholm
nostalgi,nostalgi,nostalgi. Vem kan låtabli att tycka om dom dåliga specialeffekterna, den skånska dialekten och dom sköna karaktärerna, bara guld värt hela skiten=D! " tadaaa jag är kung arthur och dethär är mitt slott"







- Vänner

vem klarar sig utan vänner ? alla behöver någon att lita på. Även om man har sina stunder när man bara är irriterad på allt och alla och vill sjunka igenom golvet och inte finnas mer så finns dom där, hur bra är inte det?



- FARMVILLE!!

töntigt, OJA men vem bryr sig det är så jävla kul!






MINUS

- Vinter

finns de något värre? snö, slask, tjocka kläder som gör att man ser ut som en pingvin. Ingen megahit direkt, tacka vet jag sommarn!






- Fylla år sent på året

själv fyller man år 29 december. Kan det bli jobbigare? fyller alltså 17 år om ca 3 månader. SEN är det 1 år kvar tills friheten tar fart. sjukt jobbigt med denna eviga väntan, skulle göra vad som helst för att fylla år i juni eller något. Någon som vill byta?



- Tbs
alla som går här förstår vad jag menar och jag orkar inte dra någon längre förklaring för då skulle jag sitta här hela dagen. behövs bara ett ord. Oorganiserat.





SÅDÄRJA, PZ

Kommentarer
Postat av: linnea

mysteriet på greveholm är fan min favvofilm!

2009-10-01 @ 10:48:19
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Nina mé o

Men Hanna! I vinter kan vi ju åka bräda igen! ;D

2009-10-01 @ 18:47:01
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: sandra

jag fyller fan år 28 december (A)! jag är råååå mobbad för de...

2009-10-04 @ 09:55:50
URL: http://sandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0