sånt här händer när man har tråkigt

10 favoriter
Dialekt: Göteborska!
Mat: -
Låt: kan inte säga en, har massor;$
Tecknad figur: svampbob !
Sport: HAHAH årets skämt
Komiker:
säger väl björn som alla andra:$
Veckodag: LÖRDAG
Glassmak: vanilj

9 för tillfället
Humör: har inte ens tänkt uttala mig
Tanke: att de känns ensamt
Kläder: tjocktröja ba
Bakgrund: -
Känsla: de känns... ensamt
Tid: 12.45
Bästa sak: dator
Irritationsobjekt: att jag ligger på mitt täcke, orkar inte he på mig det ;F

6 första
Bästa vän:
Linn lundqvist
Husdjur: hamster
CD skiva: tep britney
Bil: -
Ord: pappa troja

7 senaste
Telefonsamtal: älskling
Mat: -
Dryck: MULTI
Biltur: Lördags hem från max

Tv-program: simpsons:$
Spelad låt: Sean paul - so fine
Köpta klädesplagg: kan inte komma ihåg sist jag köpte något

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: ne
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: ne
Badat naken: vem har inte
Varit med på TV: ja, haha när jag och caisa bråkade i nyköping;$ säkert någon annan gång också=D
Varit med i tidningen: ja(a)

5 nej tack;
Skolämne: FÖRETAGS JÄVLA EKONOMI.
Mat: lax
Musik: oj.. vet inte
Dryck: typ pappas konjak som jag alltid ska lukta på när han dricker den och jag mår  lika illa varje gång (smart hanna)
Djur: spindel, haj osv

4 saker
Du gjorde igår kväll:
var med nina, tog kort, sov, datorn
Du inte kan leva utan: bebi, vänner,musik,elektroniska saker
Du gör när du har tråkigt: datorn.

Du hör just nu: musik


3

Du kan berätta allt för:

Du tycker om: många
Du inte gillar: faktiskt inte så många atm, men om det finns? HAH-oja

2 val

Coca Cola eller Fanta:
COLACOLACOLA
Hund eller katt: misse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0