what ever is a part of you, must be a part of me too


GODMORGON FUCKERS.

eller nåt liknande hiihi.
kvällen har spenderats med david, danne, caisa och lisa! vi åkte runt i finbilen.
hann med att träffa min fina pojkvän med, hehehihi
nu ska jag duscha, men innan de bjuder jag på lite fina bilder :$


jag och jazz lekte lite med sopvagnen:$ haha sen ser det ut som att mina händer är fastbundna, men jag har bara två hårsnoddar!


hah söt lillebror.. du är rätt bra ibland :$


:*:*:**::*:*:*



"jag kan åka i bagageluckan"
"du rymms inte"
"JO SKA VI SLÅ VAD?"
"haha ja?"
"okej... du hade rätt"
ahhaha =(

Kommentarer
Postat av: lovjo

ofta du inte nämner att du pratade med mig i tele? ;( ;(

2009-10-23 @ 12:07:35
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0