world so small


såg att jag hade ett oöppnat mail eller nåt sånt i inkorgen @ fb, tänkte att det säkert var någon gruppinbjudan eller något sånt shit som det alltid brukar vara men nej

"Måste bara få fråga, bor du i skellefteå? Heter din mamma annica?"

stod det och mitt svar blev såklart att jag bor i skellefteå och att min mamma heter annica

"Haha va kul att jag äntligen hittade dig! Du minns väl kanske inte mig men jag följde med din mormor ner till skellefteå för ett antal år sedan och hälsade på och bodde hos er i några dagar.. Nickan e min faster, din mormor är min farmor.. Jag är din morbror (Dan's) dotter.. Vi e kusiner =)"

min kusin, amanda från jokkmokk som jag senast såg när jag var miniliten
herregud vad tiden går snabbt, kommer ihåg allt som hände då och allt
jag är i extas nu, jag har hittat min kusin! (hon hittade mig, men de skulle låta fel att skriva)

så glad jag blir!

Mitt hjärta slog så himla snabbt när jag läste orden "vi är kusiner" vilken chock, positiv överraskning kan man väl säga!=D

Nu kommer brudarna, jag har inte städat, BRA HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0