good bye honey

måste bara berätta, att idag när vi hade haft klart fanskan gick jag och dolade på, och sen kom frida fram till mig och berättade att hon hade bytt klass
hon har bytt klass
inge mer skratt på lektionerna för att frida är mongo
inge mer cphumor som bara frida förstår
inge mer frida i 2 a

"inte så farligt"
men jo, för hon är en liten del till att jag orkar gå till skolan och nu kommer hon inte finnas där. fyfan..

men hoppas du har de bra i andra klassen gummsi, vi träffas ju ändå:$

ja tyck ju om dig

Kommentarer
Postat av: Theresia

hihi tycker du de? :] det är du med hanna :*

2009-09-22 @ 18:54:36
URL: http://tece.blogg.se/
Postat av: frida gillar sin hanna

naw gumman, kommer sakna dig ditt mongo! men du vet att du alltid var du har mig! (L)

2009-09-23 @ 13:43:03
URL: http://fridaamikkelsen.blogg.se/
Postat av: matilddaaaajohansssoondaaa

åhh friiiida!<3

2009-09-23 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0