årsresumé (himla jobbigt inlägg)

januari
lämnade en rent utav kaosartad nyårsafton efter mig,
skrev DENHÄR listan och failade på exakt alla punkter, bra jobbat hanna!
HÄR kan ni se bilder från när jag hade roligt i bergsbyn med några söta flickor!
HÄR badade vi å buzade lite.
saknade moa som var på mautitius(?).
70% av mina blogginlägg såg ut SÅHÄR.
jag gjorde det största misstaget i hela mitt liv.
HÄR har vi några låtar som jag inte kan lyssna på längre.


februari
hade en svår tid, 
HÄR fick jag en snygg kommentar ♥
klarade av allting med hjälp av mina underbara vänner!
HÄR hade jag och moa vårat största tetrisberoende.
HÄR hade jessica tagit hål i läppen på mig hihi.
HÄR fick jag världens sötaste allahjärtansdags kort
efter att vara emo över att vara ensam HÄR.
HÄR hittade jag å cissi en snygg bild.


mars
HÄR var jag i hemavan.
HÄR hade vi en spårad klassfest.
HÄR hade jag just blivit frisk å drog med towa å julia och satt vid älven å myste.
HÄR och HÄR kan ni läsa om när jag förlorade farmor♥


april
månaden jag började umgås med sofia k mycket, tack gumsi!
HÄR har ni min playlist för då
HÄR planerade jag att ta om hålet i tungan men det blev inget av.
HÄR umgicks jag med lillemil mycket!.
HÄR var vi och fikade på sofias balkong hela tiden och vi satt vid älven å myste jämt också.
INGEN KOMMENTAR


maj
HÄR har ni en kort sammanfattning på hemavan, när vi var hos lillemil, när vi var hos caisa med några söta och när vi grillade brevid petter.
HÄR myste vi på cissis balkong å hade det gött.


juni
HÄR hade jag ett vännerberoende
HÄR fick jag smeknamnet haniboy
HÄR tappade jag min mobil i vattnet


juli
HÄR fick jag skratta mer än någonsin
HÄR var det nattbad på g
HÄR hade jag kul!
HÄR var jag beroende av harpan


augusti

HÄR var jag beroende av dag-otto..
HÄR var vi i sofias stuga å mådde bra

(hade skrivit massa efter dethär men det försvann å de tog fan 40 min att hitta allt så det får kanske bli en annan gång)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0